الاثنين، 27 أبريل 2015

البعد قرارى ..

مين قالك هافضل فى مكانى و استناك ؟!
أو حتى أبكى عليك تانى و أترجاك ؟!
يا حبيبى البعد أنا اخترته و أنا قادرة عليه 
الدور و الباقى عليك انت .. محتار من ايه ؟! 
كل اللى بنيته فى أحلامى هديته خلاص
و لا هرجع يوم فى قرارى الراحة أساس
مانكرش فرحت معاك ليله و حبيت الناس
و سرحت فى قصة حب جميلة مليانة احساس
و شوفت فى حضنك دنيا جديدة و حسيت بأمان 
اتحدى معاك كل الدنيا كان وهم و راح 
صحيت على صوتك بيقول لى سيبك م الناس
نهرب ع الجنة بنيتهالك قصر و حراس 
عاوز تسرقنى يا حبيبى تخبينى م الناس
ما اقدرش اكون وياك خايفة و عايشة فى النار
بين جنة حبك و عذاب نفسى فى لوم و مرار
اسفة انى ماكنتش اد الحب و احكامه 
و حكمت لقلبى يعيش وحيد بين أحزانه
لكن دا قرارى و أصعب منه اصرارى 
تتحدى الصبر فى مين و انا عايشة يا روحى عليه 
و ان تعب الصبر فى يوم بيطبطب قلبى عليه 
و انا عمرى ما هرجع تانى حبيبى ارتحت خلاص
البعد قرارى و انا اخترته و انا قادرة عليه ..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق