الأربعاء، 5 سبتمبر 2012

مش هاجرى تانى عليه

  •  
    خلاص مش هاجرى تانى عليه
    هاشيله كمان من حساباتى
    دوبنى شوق ولهفة عليه
    وسلم قلبى لاوهامه
    حيرنى كتير ماريحنيش
    وارتاح لما سرقنى هواه
    ضيعنى غرامه وضعت أنا فيه
    وسكن قلبى شغلنى عليه
    لا مرة قال لى بحبك آه
    ولا كانت عيونه تشتاق لى
    خلاص ما انا ياما صبرت عليه
    وهو ناوى ع الفرقة
    يهجر وف بعده ينسانى
    وييجى يحن من تانى
    أسامحه وأديله حنانى
    وأنزف دموعى وألامى
    ولا أقدر على وجعه ثوانى
    خد منى قلبى وعنيا
    وشغل فكرى ولياليا
    وساب لى نار حيرتى وظنى
    وعذابى مع هجره وذلى
    موت احساسى جوايا
    كوانى بنار حبه القاسى
    لو يرضى قلبى أعيش مخدوع
    مش عايزة قلبى اللى رمانى
    فى حضن الشك ونسانى
    أيامى وناسى وزمانى
    هادوس عليه بقسوة نارى
    وانا يعنى كنت صعبت عليه
    لما جرحنى وقسانى
    هسيبه خلاص مش ندمانة
    كفاية ذل و اهانة
    وانا يعنى شفت ايه فى حبه
    غير جرح وقسوة وأنانية
    واتحمل ليه النار دية
    سبته واكيد كسبانة
    خلاص مش هاجرى تانى عليه
    شلته كمان من حساباتى
    /
    24/4/2012

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق